Lista documentelor de interes public conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public la nivelul Casei Judetene de Pensii Buzau:
– Acte normative din domeniul de activitate;
– Informatii de interes public comunicate din oficiu;
– Rapoarte anuale;
– Date statistice;
– Declaraţii de avere şi interese;
– Comunicate / informatii de presa;
– Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc) in masura in care institutia detine astfel de documente
– Formulare utilizate;
– Programele informatice
– Anunturi pentru organizarea concursurilor pentru angajare;
Lista documentelor produse sau gestionate de catre structurile institutiei:
– decizii de pensionare cu anexe (buletin de calcul, perioade de activitate, punctaje anuale);
– extrase de vechime pentru pensia de invaliditate;
– adeverinţe stagiu de cotizare luate în calcul la pensie pentru sistemul neintegrat;
– raspunsuri petitii;
– adeverinte privind datele necesare determinarii stagiului de cotizare;
– carnete de munca, fise de pensie, adeverinte cuprinzand salarii, sporuri, etc.;
– cereri de pensionare, de recalculare.
– situatii privind raportarea Indicatorilor de performanta ai institutiei;
– documente privind reglementari legale;
– ordine, dispozitii, precizari, comunicari de la CNPP;
– documente, situatii, lucrari, rapoarte, analize si recomandari cerute de directorul executiv al CJP.
– rapoarte si informari privind activitatea desfasurata;
– intocmire / avizare raspunsuri diverse cereri / decizii debit;
– adrese către terte persoane / institutii;
– hotarari si decizii acordare drepturi in baza unor legi speciale (Legea nr. 189/2000, Legea nr.340/2002);
– comunicate / informatii de presa;
– raportari si informari privind activitatea desfasurata;
– contracte de achizitii publice.
– documentatie organizare concursuri (pentru ocupare posturi vacante, promovare in clasa,ocupare posturi suspendate temporar);
– decizii personal (incadrare in munca, stabilire salarii, suspendare raporturi de munca, demisii,acordare/modificare raporturi de munca, constituire comisii concursuri, acordare alte drepturi salariale, salarii merit, sporuri prevazute de legi speciale);
– contracte de munca;
– state de functii conform organigramei;
– situatii nominale cu angajatii instituiei;
– dosare profesionale ale angajatilor institutiei;
– condica de prezenta;
– pontaje;
– programare concedii de odihna si evisdenta efectuarii lor impreuna cu conducerea institutiei;
– programare serviciu permanenta in cadrul institutiei;
– adeverinte;
– fise post;
– evidente ore suplimentare efectuate;
– bilete de voie;
– rapoarte de evaluare personal.
– documentare de expertiza medicala;
– decizii asupra capacitatii de munca;
– concluziile medicului expert;
– adeverinte concediu medical;
– invitatii si citatii;
– adrese catre diverse institutii si borderouri ;
– raportari statistice si informari privind activitatea desfasurata;
– raspunsuri petitii.
– referate de avizare;
– raportari statistice;
– adrese diverse (catre INEMRCM, CNPP, CJP, CJAS; spitale; ITM-uri; angajatori; asigurati);
– contracte individuale de asigurare
– avizare concedii medicale
– documente contabile primare;
– note contabile;
– balanţe de verificare sintetice, analitice şi extrabilanţiere;
– conturi de execuţie;
– bilanţuri contabile;
– raportări statistice;
– declaraţii fiscale;
– raportări periodice către C.N.P.P cereri pentru bilete de tratament;
– declaratii nominale si rectificative;
– contracte de asigurare sociala, acte aditionale la contracte;
– notificarea respingerii cererii de emitere a formularului E 101;
– adeverinte privind datele necesare determinarii stagiului de cotizare;
– adeverinte de venit, adeverinte de stagiu, adeverinte pentru persoanele care au cotizat la fostele cooperatii mestesugaresti;
– Avize pentru conditii deosebite si speciale
– note de intrare recepţie;
– bonuri de consum;
– comenzi catre furnizori;
– foi de parcurs-consum benzina;
– fişe de inventar (mijloace fixe, si obiecte de inventar);
– fişe de magazine pentru documente cu regim special (bonuri de benzina).
– dosare de pensionare, situatii, acte, etc., predate spre pastrare
Lista categoriilor de documente produse si/sau gestionate poate suporta completari (modificari, adaugiri, eliminari) functie de modificarile legislative aparute periodic si functie de modificarea organigramei institutiei